søndag 28. februar 2010

Trening?

Som jeg har nevnt før, når man skal begynne å trene, er det viktig å begynne med noe man liker, og som er passe for din allmenne tilstand. I dag vil jeg vise dere hva jeg bruker, som virker!

Fikk Nintendo Wii av min fantastiske familie! Her er det MYE potensiell trening ute å går!


Da fikk jeg me Wii sports, med diverse sporter man kan spille, for eksempel baseball, golf og tennis. Tennis synes jeg er kjekkest, for da kan du bevege deg litt.

Men, til Wii får du også Wii Fitness coach


Der legger du inn din vekt, din høyde, dine mål rundt livet, armene, lår, mage, bryst osv. Da har du din egen personlige trener, som legger opp ett skreddersydd treningsprogram kun for deg, tilpasset din kropp og din form. Du bestemmer selv hvilket omrpde du vil jobbe med, hvilken dag, og hvor lenge treningsøkten skal vare, du bestemmer om den skal vere alt fra 15 minutter til 2 timer. En fantastisk workout, men pass på at du har god tid til å dusje etter denne treningsøkten.

Jeg gir Wii Fitness coach en 5'er

Du får også til dette kjøpt Wii balance board, har enda ikke prøvd det. Men vil legge ut kommentarer på det med en gang jeg får gjort det!

2 kommentarer:

  1. Flott blogg du har fått deg. :)
    Trur virkelig eg kan lære ein ting eller to av deg om det her. :) Veldig lite sunn og aktiv. :S
    klem fra Karianne. :)

    SvarSlett
  2. hehe :) Flott att du synes de! :) Skal prøve så godt eg kan å holde dinna oppe :P :)
    Klem :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilse, ett tips, eller ris og ros!